Wednesday, April 6, 2016

Deze Dame wil rust

Deze Dame heeft besloten dat ze meer rust wil in haar leven.
Volgens diverse bronnen op het wereldwijde web begint rust in je leven met rust in je hoofd.
En rust in je hoofd krijg je door rust in je huis.
In mijn geval: een opgeruimd huis.

Ik heb besloten om daar nu eindelijk maar eens werk van te maken.
En om anderen te inspireren (en om voor mezelf een stok achter de deur te hebben) ga ik daarover schrijven.
Zo, dat hoge woord is eruit.

Ik begin maar eens met mijn blog – die was wel heel erg verwaarloosd, hoog tijd voor een poetsbeurt!
Daar gaan we dan:
  • De titel is aangepast; 
  • Mijn “about me” is aangevuld met de Nederlandse omschrijving; 
  • Mijn profielfoto is bijgewerkt;  
  • Mijn achtergrondfoto is bijgewerkt.

Het begin is er - Nu volhouden!

No comments:

Post a Comment